PIOT Fundacja Przemysłu i Mody

Partnerzy Fundacji

III Kongres Mody

Październik to miesiąc, w którym uwaga całej branży odzieżowo-tekstylnej skupiona jest na Łodzi. Nie ucichły jeszcze echa imprezy targowo-wystawienniczej "Szwalnia-Tylko dla profesjonalistów" (13-14 X), a już do Łodzi zjechali specjaliści od marketingu branży i prognozowania trendów z nią związanych. 18 X 2011r. w Instytucie Europejskim odbył się III Kongres Mody zorganizowany przez firmę Promedia (wydawca branżowych czasopism: Moda Damska, Moda Męska, fashionbusiness.pl). Uczestniczący w kongresie przedstawiciele firm produkcyjnych i handlowych, organizatorzy imprez targowych oraz reprezentanci instytucji otoczenia biznesu (w tym, PIOT Fundacji Przemysłu i Mody) mieli m.in. możliwość zapoznania się z wynikami najnowszej edycji badania GfK Polonia dotyczącego preferencji konsumentów w zakupach odzieży, obuwia i bielizny (komentarz przedstawiła Marta Sokół-Rusiecka, Senior Project Manager GfK Polonia) oraz zrozumienia, czym tak naprawdę jest Public Relations  - o tym, jak wykorzystywać to narzędzie w branży modowej mówił Jerzy Osika, Prezes Promedia. W drugiej części kongresu zostały wręczone nagrody Retail Marketing Awards i Polish Product. Niekwestionowanym wydarzeniem kongresu był wykład "Sukces w świecie mody", opracowany i zaprezentowany przez Marlenę Woolford -niezależną dziennikarkę mody, eksperta w dziedzinie prognozowania trendów i właścicielkę Inspiration Trend Analysis Ltd. Marlena Woolford powróci do Łodzi już za tydzień, by poprowadzić szkolenia Let Them Know w ramach Fashion Philosophy FashionWeek Poland!