PIOT Fundacja Przemysłu i Mody

Partnerzy Fundacji

Warsztaty dziennikarskie dla branży mody

 

Budowanie marki w mediach, sprawdzone tricki w kontaktach z dziennikarzami, tajniki zawodu, kulisy pracy w redakcjach telewizyjnych, skuteczne sposoby na lepszą sprzedaż w firmie odzieżowej, ABC autoprezentacji, warsztaty przed kamerą.

Wszystko o czym muszą wiedzieć:

- pracownicy działów marketingu i PR,

- właściciele firm branży fashion,

- agencje eventowe,

- osoby odpowiadające za sprzedaż w firmie modowej,

- pasjonaci dziennikarstwa, którzy chcą zrobić karierę w mediach.

Warsztaty dziennikarskie to cykl 5 warsztatów prowadzonych przez cenionego eksperta - Pana Michała Tracza, dziennikarza radiowego i telewizyjnego, który relacjonował najważniejsze wydarzenia w kraju i na świecie.

Uczestnicy nauczą się nie tylko, jak prowadzić skuteczną komunikację z mediami, udzielać wywiadów, występować przed kamerą, ale też jak napisać nośne informacje prasowe i organizować atrakcyjne konferencje prasowe. Dzięki warsztatom każdy uczestnik będzie umiał odpowiedzieć na pytanie, czego oczekują dziennikarze i jak wykorzystać tę wiedzę, by odnieść sukces własny lub reprezentowanej przez siebie marki. Nasz ekspert podpowie też, jak w krótki i zwięzły sposób formułować zdania, by zyskać sympatię swoich słuchaczy.

Warsztaty skierowane są do osób, które zamierzają współpracować z mediami - w tym modowymi i life stylowymi - do tych, którzy myślą o założeniu własnej firmy odzieżowej. Podczas warsztatów praktyczne porady znajdą również osoby zamierzające rozpocząć pracę w branży odzieżowej bądź już pracujące w ramach fashion, w tym agencjach eventowych. Pan Michał Tracz kieruje swoje warsztaty również do tych, którzy marzą o pracy w mediach i chcą poznać zasady pracy dziennikarzy i tajniki zawodu.

 

Cały kurs składa się z następujących modułów:

MODUŁ I

ˇ         jak występować przed kamerą

ˇ         jak budować newsa

ˇ         czego oczekuje od nas dziennikarz

ˇ         jak zbudowany jest program informacyjny

ˇ         najważniejsze zasady w komunikacji z mediami

ˇ         jak pisać informacje prasowe

MODUŁ II

ˇ         poznaj oczekiwania dziennikarza względem rozmówców

ˇ         jasne i zwięzłe formułowanie myśli przed kamerą

ˇ         jak nie dać się sprowokować dziennikarzowi

ˇ         jak nie zostać zmanipulowanym

MODUŁ III

ˇ         Organizacja konferencji prasowej

ˇ         Social Media w biznesie

MODUŁ IV

ˇ         ćwicz rozmowę na żywo przed kamerą

ˇ         właściwy dobór słownictwa do odbiorcy

ˇ         jakie są rodzaje wywiadów

ˇ         techniki relaksu i koncentracji przed wejściem na wizję

MODUŁ V

ˇ         Jak dobrze wyglądać na wizji. Jakie kolory i strój lubi oko kamery

ˇ         Jakie warunki sprzyjają a jakie utrudniają udzielanie wywiadów

ˇ         Vademecum rzecznika prasowego i pracownika PR

ˇ         Kluczowe zagadnienia prawa prasowego

 

Warsztaty poprowadzi expert

Michał Tracz dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor kilkuset wywiadów. Wieloletni dziennikarz Widomości TVP. Obecnie TVN24.

 

W celu zapisania się na kurs, prosimy o kontakt z pracownikiem Uczelni, panem Łukaszem Grzybowskim.

telefon: + 48 (22) 500 69 69

mail: kursy@vmi.edu.pl

Ilość miejsc ograniczona.

Termin warsztatów:16,17,18,23 i 25 marca 2013

Cena za moduł: 575 zł/ POCZĄTKUJĄC, 735 zł/ZAAWANSOWANY

http://www.vmi.edu.pl/oferta/kursy

 

 

Patronat nad warsztatami objęły:

www.kobieta.wp.pl

www.reserved.com

www.polki.pl

www.koktajl24.pl

www.lamode.info

www.boska.pl

www.backstage-show.pl

www.styl.fm

www.kobieta.info.pl

www.conceptshop.pl

www.answear.com

www.apparel.info.pl

www.aliganza.pl

www.kobieta.wieszjak.pl

www.lookmag.pl

www.babskiportal.pl

www.textiles.pl

www.przemyslmody.pl

www.dlastudenta.pl

www.students.pl

www.studentnews.pl

www.pkpplewiatan.p

www.fotomody.pl

www.udziewczyn.pl

Załączone zdjęcia: